סוגי מתקני חניה לאופניים

תחום מתקני החניה לאופניים הוא אמנם תחום חשוב עבור רוכבי האופניים ואין ספק שהוא מחולל שינוי משמעותי בחייהם ובאופן בו הם משתמשים באופניים שלהם. עם זאת, התחום לא זוכה ליחס מספיק חשוב כפי שמגיע לו, הן מצד העיריות והמוסדות והן מצד הלקוחות הפרטיים והעסקים.

חשוב להבין שיש סוגים רבים של מתקני חניה לאופניים ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות בנוסף לשוני השימוש במתקנים ולמטרות שלהם. במאמר זה נסקור את הסוגים השונים של מתקני החניה לאופניים.

מתקני חניה לאופניים

מתקני חניה רצפתיים לאופניים

מתקני חניה רצפתיים לאופניים הם המתקנים הפשוטים והמוכרים ביותר. הם יכולים לבוא ככאלו המחוברים לקרקע ואליהם אפשר לקשור זוג אחד של אופניים או אפילו 2 והם יכולים לבוא בתור כאלו לחניה המונית של זוגות רבים של אופניים. מתקנים אלו יעילים מאוד עבור מוסדות ופארקים שרוצים לספק חניה נוחה עבור רוכבי האופניים תושבי העיר או עבור בנייני מגורים בהם כמות רוכבי האופניים גדולה והדיירים מארגנים קניה של מתקן כזה.

מתקני תליה לאופניים

מתקנים אלו בדרך כלל יהיו בבתים פרטיים. מתקנים אלו מאפשרים להכניס את האופניים אל תוך הבית תוך שמירה על המראה היפה של הבית ועל המקום בו. כשתולים אופניים על הקיר יש הרגשה של מרחב גדול יותר בתוך הבית ולפעמים זה גם יפה ומודרני. מתקן חניה לאופניים כזה בדרך כלל מעוצב ויפה בשלל צבעים כדי שלא יגרע מעיצוב הבית שלכם.

מתקני תצוגה לאופניים

מתקני התצוגה הינם עבור חנויות. רוב מי שקורא כרגע את המאמר הזה לא צריך את המתקנים אך בעלי חנות או אנשים העוסקים בתחום האופניים ימצאו את המתקנים האלו כחוסכים של מקום ויעילים מאוד.

עכשיו השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה – איזה מתקן חניה לבחור?

מאת
לוגו חן אופן
חן אופן היא חברה ותיקה ומובילה בתחום פתרונות חניה לאופניים בישראל ופתרונות נשיאה לרכב. חן אופן היא חברה לאוהבי ספורט השואפים לקיים סביבה ירוקה יותר ולעתיד טוב יותר.
נושאים